Zondag 5 Juli SHOWROOM EXTRA OPEN van 10:00 tot 14:00 - Juli en Augustus OPEN zoals gebruikelijk
Zoekt u een Classic Car?
Geef uw e-mailadres op en wij sturen u een e-mail zodra een auto van dit merk binnenkomt!

Share with a friend
- Matthew (The BMW Store), VS
Ik wilde u bedanken voor al uw hulp, de Mini is veilig en wel aangekomen. De auto is prachtig en past perfect bij de dealer.
- Marjolein, Nederland
Superblij met mijn auto. Geweldige service. Erg blij met de radio, boxen, wieldoppen en het prachtige stuur. Nu nog zon.
- Jordi, Nederland
Nogmaals ontzettend bedankt voor de genomen moeite en de fantastische service! Ik laat het even weten wanneer het plaatje binnen is. En uiteraard komen we een keer langs, dit zal dan waarschijnlijk met de T1 zijn volgend jaar.
- Andreas & Andrea, Duitsland
Ik wil u op deze manier bedanken voor de vlotte en eenvoudige aankoop van de VW-cabrio met goedkeuring voor klassieke auto's. Mijn vrouw en ik zijn heel blij met de vintage auto, het past heel goed in ons verleden. De transfer vond ondanks de storm op deze dag uitstekend plaats, ook ondersteund door de zeer aardige en sympathieke chauffeur Het voertuig is perfect voor mij en de registratie hier ging vlot, mede dankzij de goede voorbereiding door je bedrijf ..... alles was geweldig
- Peter, Duitsland
Heel erg bedankt voor de documenten die je me hebt gegeven via de What's App. Kunt u mij de originelen per post toesturen? Bijgevoegd een foto van de gelukkige eigenaren. Ik stuur je zo meteen een tweede. U kunt de afbeeldingen voor uw homepage gebruiken als u dat wilt. U heeft hiervoor de uitdrukkelijke toestemming. Tot slot wil ik u hartelijk bedanken voor de vertrouwde en serieuze samenwerking. We vonden dat we uitstekend advies van u hebben gekregen. Je hebt goed voor de dingen gezorgd. We zijn erg tevreden!
- Keith, Luxemburg
De Jag is aangekomen en ziet er fantastisch uit. Je bezorger was briljant en besteedde veel zorg aan het lossen, een echte professional. Alles lijkt in orde en ik heb het volgende week klaar voor registratie. In de tussentijd een grote dank aan u en uw team voor een zeer vlotte transactie.
- Sylvie en Pierre, België
Bedankt voor uw advies. Wij zijn zeer tevreden over uw service. Tot ziens bij de volgende aankoop!
- Klaus, Duitsland
Het is allemaal goed verlopen. 1 Uur na levering had hij zijn kenteken. Iedereen, die ik mijn droom heb laten zien, was enthousiast. Nogmaals dank.
- Dirk, Duitsland
Hebt u ook deel 1 van de beste roadstrips door Europa? We zijn terug en hebben een geweldige reis gehad. De auto reed super zonder mankementen!
- Rob, VS
Heel erg bedankt voor je antwoord. Ik waardeer je hulp. Het is altijd een plezier om naar de E&R-bijdragen aan de online community te kijken... eersteklas!
- Stefaan, Belgie
De wagen werd deze middag netjes afgeleverd en ik heb er net een uitgebreide testrit opzitten. Hij rijdt voortreffelijk. Hartelijk dank voor de uitstekende service en wij wensen u en de hele crew fijne dagen!
- Bernard, Frankrijk
De Daimler is gisteravond zonder problemen bij mij afgeleverd.
- Roland, Duitsland
Ik heb vandaag de 2 auto’s ontvangen die ik bij u gekocht heb. Ik ben zeer tevreden, ze zijn in de staat die u mij beschreven hebt. Ik verheug me erop weer een keer zaken te kunnen doen.
- De heer Overbeck, Duitsland
We hebben de klassieke auto's kunnen bekijken en de verkoper was beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden. Hij probeerde op geen enkele manier onze beslissing te beïnvloeden.
- Jean-Michel, Frankrijk
Ik ben erg blij met mijn triomf TR3, we hebben ongeveer 60 km gemaakt het is perfect het rolt erg goed en de overdrive is perfect nogmaals bedankt voor je advies stuur onderstaande reactie door.
- Laurent, Frankrijk
Ik heb net mijn auto ontvangen. Ze is heel mooi. Bedankt voor de vriendelijkheid van deze dame. Erg aardig. Nogmaals bedankt en tot ziens.
- Dr. JW, Duitsland
Hallo Erclassics-team, ik wil jullie graag 5-sterren geven voor de service. Ik heb bij jullie een mooie en niet goedkope E Type gekocht met een eerlijke inruil voor mijn oude auto, ondanks dat ik veel meer geld aan de auto heb uitgegeven dan ik gekregen heb, maar dat noem ik nou Hobby. Na de aflevering kreeg de recentelijk gerestaureerde motor een grote storing en ik was een beetje sceptisch hoe je dit zou aanpakken. Je nam de auto mee uit Duitsland, reviseerde de motor en leverde hem aan mij terug. Dit noem ik klantenservice. Ik kan Erclassics van harte aanbevelen.
- Sean, Engeland
De truck is gisteren aangekomen. Dankjewel, ze is geweldig.
- Christoph, Duitsland
Bedankt voor uw vriendelijke brief. U hebt geweldig werk geleverd en bijna een nieuwe auto geproduceerd. Ik kom graag langs in uw grote automagazijn.
- Thorsten, Duitsland
Ik ben erg blij met de auto! Het allerbeste en veel groeten uit Duitsland.
-
Eigen werkplaats met ruim 20 monteurs
-
Registratie en keuringen (NL/BE/DE/FR)
-
Wereldwijde transport tot aan de deur
-
Hoogwaardige kwaliteit en service
-
Inruilmogelijkheden
-
Klanten beoordelen ons met een 8,9




