Bij deze onze oprechte dank voor de correcte levering van onze “oldies” deze middag.
Ook nog een dikke pluim voor de chauffeur die de auto’s netjes heeft “geparkeerd” en nog de nodige uitleg heeft gegeven.
Nog een “dikke merci” hiervoor!
Jean-Baptiste, Frankrijk
Ik heb de BMW goed ontvangen, hij is super! Graag tot ziens.
Olivier, Frankrijk
Een klein berichtje om je te vertellen dat de Austin mooi is, en je bezorger de beste, heel erg bedankt.
Marnick en Kathleen, Belgie
Bedankt voor de vlotte levering. Amai nog nooit zo'n service gehad en dat menen wij echt! Wij komen zeker nog wel eens langs.
Jacques, Frankrijk
We hebben net de Austin Healey ontvangen, alles is perfect. De chauffeur is erg vriendelijk.
Volker, Duitsland
MGA werd vanochtend afgeleverd, het allerbeste.
Peter, Tsjechië
Een laat bericht om je te bedanken voor al je hulp bij het organiseren van mijn Spitfire!
De auto werd zonder probleem afgeleverd in Praag en is precies zoals beloofd. Ik heb er geen lange reizen mee gemaakt, maar het is zeker heel leuk.
Antoine, Frankrijk
Ik heb de Volvo P1800 goed ontvangen en ik wilde u bedanken. Ik ben zeer tevreden en ik heb u aanbevolen aan een vriend die ook een klassieke auto zoekt.
Patrick, Duitsland
Hartelijk dank voor uw uitstekende service en om mij het boek op te zenden.
Cindy, VS
Dit is slechts een opmerking om aan te geven hoe geweldig uw site is en hoe mooi uw afbeeldingen zijn. Dit is voor mij jaar 30 in de weer met verzamelaarsauto's, waar ik aan beide kanten werk met dealers, veilingen, media en meer. Ik zie letterlijk elk jaar honderdduizenden autoafbeeldingen (zonder overdrijving), en ER Classics "snapt het" en weet hoe een goede foto en setting eruit ziet.
Toke, Hongarije
Ik wilde u laten weten dat ik echt blij ben met mijn nieuwe Citroën. Het was heel prettig zaken te doen met u.
Caroline, België
Ik dank u nogmaals voor uw sympathieke en serieuze service vanaf ons eerste bezoek tot aan de perfecte levering, we hebben zelfs onze mooie petten opgezet.
Michael, VS
Bedankt voor alles! Auto is geweldig.
Dehmer, Duitsland
De auto is er. Alles is goed verlopen. De Frogeye is helemaal zoals we het ons hadden voorgesteld en het transport was ook in orde.
Harald, Duitsland
Ik wilde mijn 100% positieve oordeel uitspreken over jullie PERFECTE service. Ik heb al 2 auto's gekocht en wilde DANK U zeggen - perfecte auto's en uitstekende service. Ik zou mijn klassieke auto's altijd bij ERClassics kopen.
Laurent, Frankrijk
Ik heb net mijn auto ontvangen. Ze is heel mooi. Bedankt voor de vriendelijkheid van deze dame. Erg aardig. Nogmaals bedankt en tot ziens.
Ludovic, Frankrijk
Ik heb het voertuig eindelijk op vrijdag ontvangen met een perfecte en gemakkelijke levering. Dus bedankt voor je geduld met betrekking tot de levertijd en voor je hulp tijdens het aankoopproces.
Frank, Duitsland
Bedankt voor het vriendelijke en responsieve gesprek. De Ford A is precies wat we verwachtten en we zijn erg tevreden met de aankoop. Nogmaals bedankt voor de uitstekende service en professionele bediening.
Jeff, Verenigd Koninkrijk
Uitstekende foto's! De foto's aan de onderkant geven mij een goed idee van de algemeen goede staat van het onderstel, de aandrijflijn en de ophanging. Bedankt voor het sturen! Ik zal de video later vandaag bekijken.
Bart, Nederland
Ik wil je laten weten dat de Caterham uitstekend bevalt. Kan ook niet anders natuurlijk :-)